Gradimo komunikacijo v NVO
Se kdaj vprašate, kako poteka komunikacija v vaši nevladni organizaciji, koliko je načrtovana ter kako je uspešna? Ko govorimo o komunikaciji v organizaciji, jo obravnavamo na več ravneh. Predvsem ločimo tisto znotraj organizacije ter komunikacijo z drugimi; to je uporabniki, odločevalci, ciljnimi skupinami, sponzorji in donatorji, mediji. Obe ravni se tudi prepletata. Omenimo le nekaj področjih, ki so pomembne za nevladne organizacije in njihovo komunikacijo ter si zastavimo temeljna vprašanja.
Interno komuniciranje
Za posnetek stanja, oziroma analizo komunikacije znotraj lastne organizacije, se vprašajmo: Kako komuniciramo, kakšna je pogostost ter o katerih vsebinah se pogovarjamo ter kje vse dobijo informacije o našem NVO tisti, ki so z organizacijo najbolj povezani.
Nevladne organizacije in vsebine za medije
Zakaj nevladne vsebine ne pridejo pogosteje v medije? Zanimivo je, da nevladne organizacije v primerjavi s politiko težko dosežejo vidnejše mesto v medijih, čeprav so običajno tesno povezane z ljudmi ter poznajo njihove specifične težave in interese v sferah, v katerih delujejo.
Komunikacija ob projektih – naj se dobro delo daleč sliši
Kako doseči dobro vidnost in prepoznavnost projekta, v katerega vlagamo veliko napora? Komunikacija je del projektnega dela, ki mora biti načrtno. Temu služi komunikacijski načrt za posamezni projekt. Kako ga sestavimo?
Želite več znanja s področja komunikacije? Pridite na delavnico Gradimo komunikacijo v nevladni organizaciji, ki bo v Litiji ob koncu novembra. Točen datum in lokacijo bomo sporočili naknadno. Delavnica bo namenjena predstavnikom nevladnih organizacij.