REACT EU – JAVNI POZIV ZA »VAVČER ZA UDELEŽBO V GOSPODARSKIH DELEGACIJAH V TUJINO«

Razpisovalec:

Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo

Predmet javnega razpisa:

Namen in cilj javnega poziva je spodbuditi podjetja k udeležbi v izhodnih gospodarskih delegacijah (vključno z bilateralnimi srečanji s podjetji), za povezovanje s potencialnimi poslovnimi partnerji in za iskanje novih poslovnih priložnosti, s ciljem povečanja možnosti za povečanje prepoznavnosti ter pridobivanje izkušenj pri predstavitvi in poslovanju na tujih trgih, kar bo imelo pozitiven vpliv na konkurenčnost podjetij. Predmet javnega poziva je sofinanciranje upravičenih stroškov udeležbe izhodnih gospodarskih delegacij (vključno z B2B).

Potencialni prijavitelji:

Na poziv se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja s sedežem v Republiki Sloveniji, ki se kot pravna ali fizična oseba, ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge. Glede drugih pogojev glej razpisno dokumentacijo.

Vrednost razpisa:

Višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta javnega poziva za obdobje 2021–2023 znaša 700.000,00 EUR oziroma skladno s proračunskimi zmožnostmi.

Opombe:

Javni poziv bo odprt do porabe sredstev oziroma najkasneje do 31. 3. 2023.

Rok za oddajo prijav: Velja do porabe sredstev. Zadnji rok za prijavo je 31. marec 2023.

Več informacij in prijavni obrazci: Domača stran razpisa

Projekti

Regionalni center NVOERAS - evropsko zavezništvo za podporo prostovoljstvuStarost - darilo mladimYOUTH IS EUROPEAN FUTURE - Mladi so prihodnost Evrope - mreža mest proti EvroskepticizmuYOUROPE: S povezovanjem do boljše EvropeEvropski center za informiranje civilne družbeTwinfos - informiranje in podpora pobratenjuRegionalni center NVOStičišče NVO osrednje Slovenije

Sofinancerji

Ministrstvo za javno upravoEvropa za državljaneESEZRSZZ

Hitri kontakt

E: info@consulta.si

T: 059 927 619

 

pisarna Litija: Ponoviška cesta 12

od ponedeljka do petka 

med 9.00 in 15.00