Na pikniku z Jonatanom Prijateljem tudi prostovoljci MSD Slovenija
Pri izvedbi vseslovenskega druženja družin otrok z rakom so društvu Jonatan Prijatelj letos v akciji korporativnega prostovoljstva na pomoč priskočili prostovoljci družbe MSD Slovenija.
Poslanstvo Jonatana Prijatelja, to je društva staršev otrok z rakom, je pomagati celotni družini v času, ko otrok zboli za rakom in po zdravljenju ter vključiti tudi starše, ki jim je otrok umrl. »Na pikniku se otroci poveselijo, na vsakdanje tegobe pa lahko nekoliko pozabijo tudi njihovi starši,« je povedala predsednica društva Jonatan Prijatelj Tatjana Kruder. Otroci so se družili na pikniku, se razveselili obiska klovna, spoznavali so kače, pajke in kuščarje, šli na kratke in počasne vožnje z motoristi in uživali v koncertu posebnega gosta Mirana Rudana ter se kopali v morju.
Ves dan širili pozitivno energijo
Piknik, ki je potekal na dvorišču bivšega frančiškanskega samostana na Belem Križu v Strunjanu, so v okviru prostovoljskega dne pomagali izpeljati tudi zaposleni v družbi MSD Slovenija. »Pomagali smo pripraviti dogodek in, kar je najpomembnejše, ves dan širili pozitivno energijo in se tudi zabavali,« pravijo prostovoljci v družbi MSD Slovenija.
»Družba MSD Slovenija se je odločila za sodelovanje z nami, njihovi prostovoljci so se vklopili v dogajanje in pomagali pri tehničnih zadevah, pri strežbi in prodaji srečk za prostovoljne prispevke. Družili so se z ljudmi in se lepo vklopili. Vsi so bili zelo delavni, dobre volje in so nam res veliko pomagali. Prostovoljci so nam dejali, da so od nas dobili toliko ali še več, kot mi od njih. Izkušnja je bila zelo dobra in upam, da bomo še sodelovali,« pravi Kruderjeva.
Za pomoč pri povezavi družbe MSD Slovenija in Društva Jonatan Prijatelj je poskrbelo Stičišče nevladnih organizacij osrednje Slovenije, ki s svojimi aktivnostmi podpira sodelovanje med nevladnimi organizacijami in družbeno odgovornimi podjetji. Korporativno prostovoljstvo med drugim omogoči udeležencem, da pridobijo nova znanja in veščine, povezuje zaposlene in poveča pripadnost podjetju ter poveča družbeno kredibilnost in prepoznavnost podjetja.
Foto: Društvo Jonatan Prijatelj